Elke KLANT wordt, door het ondertekenen van het domiciliërings/huurcontract, geacht op de hoogte te zijn van de hierna opgesomde algemene voorwaarden, die deel uitmaken van alle contracten die worden afgesloten met ons bedrijf, en deze zonder enig voorbehoud en zonder voorwaarden te aanvaarden. De algemene voorwaarden worden voorgelegd bij de ondertekening van het contract en worden dus geacht te zijn aanvaard door de eenvoudige ondertekening van het genoemde contract. De algemene voorwaarden (of uittreksels ervan) zijn ook beschikbaar op de website van het bedrijf: www.twelvebox.be
Door ondertekening van het contract erkent de KLANT tevens een exemplaar van de algemene voorwaarden van TWELVE BOX te hebben ontvangen. Een uittreksel van de algemene voorwaarden is opgenomen op de achterzijde van elke factuur van TWELVE BOX.
De KLANT die een maatschappelijke zetel vestigt op het adres van TWELVE BOX (div. van Babylone) verbindt zich ertoe een duplicaat of een fotokopie van zijn Belgisch handelsregister voor te leggen en, in het geval van een rechtspersoon, een fotokopie van de statuten gepubliceerd in het Belgisch Staatsblad en van de beslissing (Algemene Vergadering) tot verplaatsing van de maatschappelijke zetel naar het adres van TWELVE BOX.
Elke KLANT waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is bij TWELVE BOX, maar die ook een echt kantoor heeft (zie CSA voor 2020) en een contract met een "echt kantoor/personeel", moet in principe een kantoor huren bij TWELVE BOX, ofwel volgens de formule "sleutel op de deur" (maandelijkse huur), ofwel volgens de formule "deeltijds kantoor" (met een minimum van één dag per maand). Deze KLANT kan ook, naast zijn huur van minimum één dag per maand, een kantoor "met de kaart" huren volgens onze geldende tarieven.
Formules 1 & 2 van onze tarieven hebben betrekking op domiciliëringscontracten met een "virtueel kantoor". Formule 1 betreft slapende vennootschappen zonder activiteiten. Formule 2 heeft ook betrekking op contracten afgesloten met bedrijven waarvan de bedrijfsleiders niet in België gedomicilieerd zijn. Formules 3, 4 en hoger van onze tarieven betreffen contracten met "echte kantoren/personeel".
Elke KLANT die zijn maatschappelijke en fiscale zetel bij TWELVE BOX heeft gevestigd, moet in de kantoren van TWELVE BOX de boekhoudkundige documenten met betrekking tot zijn gedomicilieerde onderneming ter beschikking houden (met uitzondering van de documenten in het kader van een aparte behandeling bij een boekhouder, een registeraccountant, een fiduciair, een fiduciair of elke andere persoon en/of onderneming die betrokken is bij zijn boekhouding). Daartoe zal de KLANT een kast ter beschikking worden gesteld in zijn kantoor (met sleutel) om zijn dossiers, boekhoudkundige documenten, uitrusting, persoonlijke bezittingen, enz. op te bergen tegen onze geldende tarieven.
Bij gebrek aan gehuurd meubilair en kantoren, moet de KLANT zijn officiële documenten (rekeningen, facturen, enz.) bewaren op een ander adres dan dat van de maatschappelijke zetel (op zijn fiscaal adres).
TWELVE BOX kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de afwezigheid van officiële documenten in onze kantoren en kan niet garanderen dat ons adres wordt aanvaard door de BTW-autoriteiten.
Op basis van de prijslijst (of een schatting goedgekeurd op het moment van het contract), kan de KLANT worden voorzien van afsluitbaar meubilair waarin persoonlijke bezittingen (dossiers, rekeningen, pc's, enz.) kunnen worden opgeborgen.
Elke KLANT met maatschappelijke zetel te TWELVE BOX moet minstens één van zijn jaarlijkse algemene vergaderingen houden op het adres van zijn maatschappelijke zetel, d.w.z. te TWELVE BOX.
Elke KLANT die zijn maatschappelijke zetel bij TWELVE BOX blijft houden na beëindiging van het contract, zal een forfaitaire schadevergoeding van 250,- € per kalendermaand worden aangerekend. Deze vergoeding zal volledig verschuldigd zijn vanaf het begin van de maand, zelfs indien de maatschappelijke zetel wordt verwijderd voor het einde van de lopende maand.
Vijftien dagen voor het einde van het contract moet de klant een adreswijziging via de post doorgeven om zijn post te laten doorsturen naar zijn nieuw adres, met een kopie van het bewijs van deze formaliteit aan TWELVE BOX.
Elk bedrijf (natuurlijke persoon of rechtspersoon) kan alleen worden gedomicilieerd op het adres TWELVE BOX na ondertekening van het contract en betaling van de bedragen die vereist zijn op het moment van ondertekening.
Tenzij anders bepaald in het contract, zijn alle kosten die voortvloeien uit betalingen uit het buitenland voor rekening van de klant.
Tenzij anders vermeld, is de minimale duur van het contract drie maanden voor commerciële domiciliëringen en één jaar voor hoofdkantoordomiciliëringen, en alle contracten worden automatisch verlengd voor een periode van één jaar, tenzij anders overeengekomen.
Beide partijen kunnen dit contract per aangetekende brief opzeggen met inachtneming van een opzegtermijn van drie maanden. De opzegtermijn gaat in op de datum die staat vermeld op het document dat de zetelverplaatsing registreert bij de griffie van de rechtbank en dat het nieuwe adres van het bedrijf vermeldt.
Bij het afsluiten van het contract betaalt de KLANT TWEE BOX, enerzijds de betaling van de eerste drie maanden van de huur/diensten en anderzijds een waarborg gelijk aan minimum drie maanden, volgens de toegepaste tariefformule.
Deze waarborg zal worden teruggegeven tot het einde van het contract, na de opzeggingstermijn, wanneer de KLANT al zijn verplichtingen is nagekomen en alle verschuldigde sommen zijn betaald. In geen enkel geval kan de waarborg worden gebruikt voor de betaling van de laatste facturen van TWELVE BOX.
Bij het afsluiten van het contract behoudt TWELVE BOX zich het recht voor om een voorschot te vragen op de kosten voor bepaalde diensten die door de klant worden gevraagd (koeriers, mailings, vergaderingen, fotokopieën, ...), bovenop de waarborg (terugbetaalbaar op het einde van het contract).
De natuurlijke persoon die het contract ondertekent (al dan niet agent van de zaakvoerder) verbindt zich solidair met de gedomicilieerde onderneming en haar verantwoordelijken om de goede uitvoering van het contract ten aanzien van TWELVE BOX te verzekeren. Elke ondertekenaar van een contract met TWELVE BOX staat in voor de verantwoordelijke persoon en is solidair met de vennootschap die hij vertegenwoordigt.
De natuurlijke persoon die het contract ondertekent is persoonlijk verantwoordelijk voor de correcte betaling van de facturen uitgeschreven door TWELVE BOX.
De overeenkomst gaat in op de eerste dag van aanwezigheid op het adres van TWELVE BOX zoals vermeld in de bijlagen bij het Mémorial en eindigt drie maanden na de datum van neerlegging bij de griffie van de Rechtbank van Koophandel van de verplaatsing van de maatschappelijke zetel naar een ander adres.
De overeenkomst gaat in op de eerste dag van aanwezigheid op het adres van TWELVE BOX zoals vermeld in de bijlagen bij het Mémorial en eindigt drie maanden na de datum van neerlegging bij de griffie van de Rechtbank van Koophandel van de verplaatsing van de maatschappelijke zetel naar een ander adres.
Elke verandering binnen het bedrijf (nieuwe aandeelhouders, nieuw management) verandert niets aan het contract dat is afgesloten tussen de twee (initiële) partijen. De natuurlijke persoon die het contract ondertekent, blijft verantwoordelijk voor het goede verloop van het contract en de betalingen. Alleen de verplaatsing van de maatschappelijke zetel leidt tot de beëindiging van het contract.
De natuurlijke persoon die het contract ondertekent, blijft verantwoordelijk voor de goede uitvoering van het contract tot de verplaatsing van de maatschappelijke zetel naar een ander adres. Hij blijft dus persoonlijk aansprakelijk voor de betaling van de facturen die verschuldigd zijn aan TWELVE BOX (div. van Babylone SRL).
De natuurlijke persoon die het contract ondertekent, kan vragen dat de facturatie gebeurt in naam van de vennootschap en dat de betalingen worden uitgevoerd door de gedomicilieerde vennootschap. Dit doet niets af aan de verantwoordelijkheid van de ondertekenaar die verantwoordelijk en solidair blijft voor de vennootschap die hij vertegenwoordigt en dus persoonlijk verantwoordelijk is voor de goede betaling van de facturen die TWELVE BOX aan de gedomicilieerde vennootschap stuurt. De vennootschap TWELVE BOX zal dus van de ondertekenaar (of van de verantwoordelijke van de vennootschap) de betaling kunnen eisen van alle facturen die deze laatste verschuldigd is in geval van onmogelijkheid of in gebreke blijven van deze laatste en dit ongeacht de oorzaak (financiële reden, faillissement,?).
Elke vennootschap die zonder contract en zonder akkoord van TWELVE BOX gedomicilieerd is, zal gefactureerd worden Formulier 5 van het tarief (maatschappelijke zetel + fiscaal kantoor). De vennootschap TWELVE BOX behoudt zich ook het recht voor om de adreswijziging van de voornoemde vennootschap te eisen en om schadevergoeding, interesten, kosten en verplichtingen te eisen voor elke dag van onwettige domiciliëring.
In geval van onverenigbaarheid kan TWELVE BOX weigeren de overeenkomst uit te voeren. TWELVE BOX kan de KLANT niet in rechte vertegenwoordigen, behoudens bijzonder mandaat en, zelfs in dit geval, kan TWELVE BOX nooit aansprakelijk worden gesteld voor de gevolgen van de uitvoering van dit mandaat.
Alle fulltime kantoorhuurovereenkomsten moeten door de KLANT op eigen kosten worden geregistreerd om ze officieel te maken tegenover derden. Alle facturen uitgeschreven door TWELVE BOX zijn onderworpen aan BTW, zowel op de huur als op de diensten.
De KLANT, of het nu gaat om een natuurlijke persoon of een rechtspersoon, mag slechts één beroepsactiviteit uitoefenen en mag slechts onder één bedrijfsnaam handelen. Afwijkingen van dit artikel kunnen worden toegestaan in uitzonderlijke omstandigheden en bij overeenkomst of aanhangsel bij dit contract.
Zonder instructies van de KLANT kan post die aankomt na het einde van het contract ofwel worden vernietigd, teruggestuurd naar de afzender of bewaard tegen een vergoeding (€ 25), die automatisch wordt afgetrokken van de waarborg of gefactureerd indien de waarborg reeds werd terugbetaald.
Al onze domiciliëringen (commercieel of hoofdkantoor) zijn bedoeld voor normale, routinematige activiteiten. Ze sluiten alle grootschalige promotie-, reclame- en wervingsactiviteiten uit (mailings, telemarketing, antwoordcoupons, enz.), waarvoor een aparte offerte moet worden gemaakt.
De KLANT die een zakenadres heeft, kan het adres TWELVE BOX gebruiken voor al zijn post. De KLANT haalt zijn post op of laat deze doorsturen (per post, koerier, enz.) in overeenstemming met de afspraken tussen beide partijen. De KLANT met een zakenadres kan in geen geval zijn maatschappelijke zetel vestigen op het adres van TWELVE BOX.
De KLANT mag geen enkel telefoonnummer, ongeacht het gebruik ervan (telefoon, fax, afwijking, antwoordapparaat, lijnreclame, lijnweb, adsl, html,?) van TWELVE BOX vermelden in zijn advertenties (advertentiepers, telefoongidsen, internetpagina's, site, tv,?) zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van TWELVE BOX. Het feit van het gebruik van een van de telefoonnummers van TWELVE BOX in haar advertenties zal automatisch de duur van dit contract verlengen tot de publicatie van de volgende ondersteunende reclame, maar zonder de hervatting van de telefoonnummers van TWELVE BOX. TWELVE BOX behoudt zich eveneens het recht voor om het misbruik van de betrokken telefoonlijn aan te rekenen op basis van het veroorzaakte ongemak.
TWELVE BOX behoudt zich het recht voor om geen berichten te ontvangen of te communiceren die als onfatsoenlijk of in strijd met de goede zeden worden beschouwd.
TWELVE BOX behoudt zich het recht voor om een klant niet te aanvaarden indien zijn activiteiten de ethiek van het beroep niet respecteren of in strijd zijn met de mensenrechten. Elke politieke activiteit is uitgesloten.
Voor elke KLANT (natuurlijke persoon, rechtspersoon, enz.) zal geen enkele aangetekende brief of officieel document worden ondertekend door TWELVE BOX (behalve met het akkoord van de Klant vermeld in het contract). TWELVE BOX ontvangt vier aangetekende brieven per maand per Klant gratis. Daarboven kunnen administratiekosten (€1 per aangetekende brief) aangerekend worden aan de Klant.
Elk bericht van gerechtsdeurwaarder dat wij ontvangen zal worden gehecht aan de post van de KLANT, maar valt niet onder de verantwoordelijkheid van TWELVE BOX. TWELVE BOX is niet verantwoordelijk indien de klant zijn post niet komt afhalen.
Bij het ondertekenen van het contract moet de KLANT de namen doorgeven van de personen die gemachtigd zijn om de post van het bedrijf op te halen. Als er geen lijst is, mag alleen de persoon die het contract ondertekent de post ophalen.
Alle kosten, schade, ondergaan door TWELVE BOX en veroorzaakt door de fout van de KLANT zullen ten laste zijn van deze laatste. Bijvoorbeeld, de kosten van het openbreken van deuren (en alle daaruit voortvloeiende kosten) door een slotenmaker, vergezeld van een deurwaarder, curator, politieagent, enz. zijn ten laste van de persoon die het contract ondertekent.
De aanwezigheid van een gedomicilieerd bedrijf in onze kantoren kan uitzonderlijke diensten met zich meebrengen die niet gespecificeerd zijn in het contract: diensten tijdens bezoeken van leveranciers, klanten, gerechtsdeurwaarders, administratie, enz. Deze diensten worden gefactureerd aan de gedomicilieerde onderneming op basis van een uurtarief overeengekomen met de klant, met een minimum van € 65 per uur. De betrokken bedragen worden opgenomen op de eerstvolgende factuur die voor de klant wordt opgemaakt. Deze diensten kunnen worden aangevuld met kosten die voortvloeien uit de actie zelf (bv. kosten van slotenmakers in geval van inbraak door een gerechtsdeurwaarder vergezeld van slotenmakers/getuigen/politie, enz.)
Bezoeken door deurwaarders kosten €20,00 per bezoek. Complexe bezoeken door deurwaarders (inbeslagnames, met politie, getuigen, slotenmaker, enz.) worden aangerekend aan €50 per bezoek.
De KLANT die een kantoorruimte huurt, is verantwoordelijk voor de lokalen en het materiaal die TWELVE BOX hem ter beschikking stelt en dit ongeacht de duur van de huur (voltijds, deeltijds,?).
De KLANT mag de uitrusting en de lokalen die hem ter beschikking worden gesteld niet onderverhuren, noch er verplichtingen van welke aard ook aan opleggen. Hij mag de hem ter beschikking gestelde lokalen niet wijzigen of veranderen.
Behalve om uitzonderlijke redenen (overlijden, opsluiting, pandemieën, enz.) zijn de ruimten in overleg tussen beide partijen beschikbaar tussen 09:00 en 17:00 uur, elke dag van de week (vrijdag tot 16:00 uur).
Voor elke dag dat de KLANT huurt, worden de kosten voor schoonmaak, catering en terbeschikkingstelling van personeel aangerekend volgens de afspraken tussen de partijen.
Bij de ondertekening van het contract bezorgt de KLANT aan TWELVE BOX een lijst van personen die gemachtigd zijn om de lokalen gehuurd door de KLANT te gebruiken.
De uitrusting die ter beschikking van de KLANT wordt gesteld, blijft eigendom van TWELVE BOX en elke schade moet door de klant worden vergoed. De KLANT mag de gehuurde lokalen niet wijzigen noch meubilair toevoegen zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van TWELVE BOX. De gehuurde lokalen en uitrusting zijn verzekerd door TWELVE BOX. De persoonlijke eigendommen van de KLANT blijven de uitsluitende verantwoordelijkheid van de KLANT.
De KLANT kan genieten van alle diensten van TWELVE BOX (secretariaatsdiensten, promotie, reclame, grafische vormgeving, creatie en beheer van websites, meubilair, archivering, evenementen en incentives, direct mail, enz.
De KLANT dient TWELVE BOX op de hoogte te brengen in geval van wijziging van boekhouder, trustee, enz. (of elke persoon of vennootschap verantwoordelijk voor het bijhouden van zijn boekhouding). De KLANT die zijn maatschappelijke en fiscale zetel bij TWELVE BOX heeft, is van rechtswege gehouden zijn boekhouding/boekhoudkundige bestanden daar achter te laten, behalve natuurlijk in de periode van behandeling (balans, aangiften btw,?), of indien deze verrichtingen in uitbesteding gebeuren bij een externe leverancier van de klant (boekhoudkantoor, zaakwaarnemer,?) of op de cloud.
Indien de KLANT zijn maatschappelijke zetel en fiscaal domicilie heeft in TWELVE BOX, is hij wettelijk verplicht om zijn jaarlijkse algemene vergadering te houden in TWELVE BOX.
De prijslijst van TWELVE BOX die van kracht is op het ogenblik van de ondertekening van het contract is onderhevig aan wijzigingen. TWELVE BOX behoudt zich het recht voor haar prijzen te wijzigen zonder voorafgaande kennisgeving. Voor elke prijswijziging geldt een opzegtermijn van drie maanden voor lopende contracten, met uitzondering van wijzigingen die verband houden met externe kosten (Proximus, bijzondere belastingen, taksen op kantoorruimte, enz.
De facturen zijn contant betaalbaar voor het begin van de betreffende periode, tenzij anders overeengekomen in het contract. Indien de facturen die naar de KLANT worden gestuurd niet worden betaald binnen veertien dagen na de factuurdatum, kunnen de gehuurde diensten onmiddellijk en zonder voorafgaande ingebrekestelling worden opgeschort tot de dag waarop de betaling wordt geregistreerd. De KLANT blijft echter het volledige bedrag van de lopende maand verschuldigd.
In het geval van betaling via een buitenlandse bank, zijn alle bijkomende kosten (wisselkosten, bankkosten, belastingen, btw, enz.) ten laste van de KLANT. Deze kosten worden automatisch opnieuw gefactureerd in de volgende termijnen, tenzij ons bedrijf (schriftelijk) anders adviseert.
Elke factuur die onbetaald blijft op de vervaldag zal automatisch en zonder voorafgaande kennisgeving een interest van 12% per jaar opbrengen. Elke factuur die meer dan acht dagen na de vervaldatum onbetaald blijft, wordt automatisch verhoogd met 15% als boetebeding, met een minimum van €60. De administratieve kosten van een aanmaning worden gefactureerd aan € 15 (met een maximum van 3 aanmaningen per kwartaal), waarvan het bedrag wordt opgenomen op de factuur die volgt op de periode waarop de aanmaning betrekking heeft (bedrag vrijgesteld van btw).
De KLANT kan de facturen laten betalen door middel van een automatische maandelijkse overschrijving (domiciliëring) naar de bankinstelling van zijn keuze.
TWELVE BOX zal maandelijks, driemaandelijks of meer factureren volgens de tariefformule vermeld in het contract. Slapende bedrijven (Formule 1) worden per jaar gefactureerd.
Huren en diensten tegen een vast tarief moeten vooraf worden betaald via automatische incasso. Andere diensten worden onmiddellijk aan het einde van de maand of het kwartaal gefactureerd.
TWELVE BOX is 24/7 operationeel, maar het secretariaat van TWELVE BOX is voor klanten geopend van 09u00 tot 12u00 en van 14u00 tot 17u00, van maandag tot vrijdag (tot 16u00 op vrijdag), met uitzondering van officiële Belgische feestdagen die in de week vallen en eventuele brugdagen (maximaal één dag) die daaruit voortvloeien. TWELVE BOX behoudt zich het recht voor om de openingsuren te wijzigen in functie van specifieke externe factoren (overlijden, opsluiting, pandemie, enz.) en tijdens periodes van telewerk.
TWELVE BOX kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld voor storingen, fouten, traagheid... die inherent zijn aan de gegevensverwerkingstechnologie of afkomstig zijn van de provider.
TWELVE BOX verbindt zich ertoe alles in het werk te stellen om het gewenste doel te bereiken, maar is slechts gebonden door een middelenverbintenis.
De KLANT ontslaat TWELVE BOX van elke aansprakelijkheid tegenover derden voor de door hen geleden schade, ongeacht de oorzaak. TWELVE BOX is niet aansprakelijk voor tijdelijke onderbrekingen, storingen of defecten veroorzaakt door leveranciers (Electrabel, Belgacom, Skynet, CIBE, enz.) of het gehuurde materiaal. De verantwoordelijkheid van TWELVE BOX voor de goede werking van het materiaal is beperkt tot de garantie van de fabrikant. De KLANT verklaart gebonden te zijn door de huidige of toekomstige voorwaarden van de leveranciers (Electrabel, Proximus, enz.) en deze na te leven.
In het geval TWELVE BOX niet in staat is om haar verplichtingen tegenover de KLANT na te komen conform het contract ten gevolge van overmacht, een arbeidsconflict of elke andere onvoorzienbare omstandigheid, zal zij de KLANT hiervan dringend op de hoogte brengen. In geval van een dergelijke niet-nakoming die langer duurt dan één maand, heeft de KLANT het recht om de terugbetaling te eisen voor de maand in kwestie. TWELVE BOX is niet aansprakelijk voor de hierboven vermelde omstandigheden en de KLANT ontslaat TWELVE BOX van elke aansprakelijkheid tegenover derden met betrekking tot deze omstandigheden.
TWELVE BOX biedt in sommige gevallen de mogelijkheid om een gratis website te maken. Deze site bestaat uit een pagina, een foto, een logo en een tekst (maximaal 1 A4). Foto's en logo's moeten in hoge definitie en in het juiste formaat worden aangeleverd. Eventuele retouchering is niet inbegrepen. Teksten moeten worden aangeleverd in Word.
TWELVE BOX kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud opgelegd door de klant. Behoudens bijzondere voorwaarden (of een specifieke tariefformule) zijn de kosten voor het hosten van de website en de domeinnaam ten laste van de KLANT. De domeinnaam moet worden gereserveerd door TWELVE BOX. Een meer uitgebreide site (meerdere pagina's en foto's) kan worden toegepast afhankelijk van het Prijsplan van de KLANT. In geval van niet-betaling van facturen, kan de site worden opgeschort, verwijderd van het web en/of vernietigd.
TWELVE BOX handelt in het kader van haar diensten als tussenpersoon / dienstverlener voor haar KLANT, en niet als agent.
Het contract tussen TWELVE BOX en de KLANT heeft enkel betrekking op de aanwervingen en diensten geleverd door TWELVE BOX, deze laatste kan nooit worden tegengehouden in geval van fraude, faillissement, verbod of veroordeling van de KLANT.
TWELVE BOX verbindt zich ertoe de in het beroep gebruikelijke deontologische regels na te leven. TWELVE BOX kan een einde stellen aan het contract wanneer het vaststelt dat de KLANT zich schuldig maakt aan activiteiten die verboden, dubieus, filosofisch onaanvaardbaar of volledig in strijd zijn met de principes van TWELVE BOX. TWELVE BOX kan in dergelijke gevallen, en enkel in dergelijke gevallen, spontaan de bevoegde autoriteiten inlichten.
Het feit dat TWELVE BOX gedurende een bepaalde tijd of van tijd tot tijd geen gebruik maakt van een recht dat hem door deze overeenkomst wordt verleend, kan in geen geval worden beschouwd als een verzaking aan dat recht.
Er is een formele dienstverleningsovereenkomst opgesteld tussen de verschillende betrokken partijen.
Bij het afsluiten van een domiciliëringscontract wordt een domiciliëringsattest afgeleverd aan de zaakvoerder en/of uiteindelijke begunstigde die zich ertoe verbindt alle informatie en wijzigingen met betrekking tot zijn vennootschap (UBO, BCE, BTW, BCE, BN, wijziging zaakvoerder/adres/rekening/...) bij te werken/bij te houden en TWELVE BOX bij te houden met de huidige van deze.
Als PSS (leverancier van diensten aan bedrijven) geregistreerd bij het Ministerie SPF Economie, zal TWELVE BOX een jaarlijkse controle van deze gegevens uitvoeren. TWELVE BOX kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het verzuim van de Klant om de wettelijke administratieve gegevens (BCE, UBO, enz.) bij te werken en kan besluiten om het adres van de genoemde onderneming te laten verwijderen en de relevante autoriteiten te informeren.
Op al onze contracten is uitsluitend Belgisch recht van toepassing.
Alle geschillen of betwistingen met betrekking tot de interpretatie of uitvoering van dit contract vallen uitsluitend onder de bevoegdheid van de rechtbanken van Brussel. Alle gerechtelijke procedures worden uitsluitend in het Frans gevoerd, ongeacht de eiser.
Gebruik dit formulier om je project te beschrijven
Hartelijk dank! Je inzending is ontvangen!
Oeps! Er is iets misgegaan bij het verzenden van het formulier.